Friday, December 18, 2009

En av Antikmässan 2010s 3 stora utställningar är Robot Rendezvous!

Rekostylisterna, Sanna Gebeyehu och Aia Jüdes, har varit med och gjort utställningar på Antikmässan sedan två år tillbaka och har alltid lyckats överraska ordentligt. I år var det dags igen... Jag kan säja att jag inte hade väntat mig att få se en massa robotar på moodboardet som låg till grund för deras idépresentation, när jag tidigare berättat för både Sanna och Aia att vårt tema för nästa mässa var Kärleksfulla Föreningar. Men mig har dom övertygat - Det här kommer att bli oerhört spännande. Så spännande att ABB lånar ut flera av deras robotar till utställningen...


Så här kommer snygg kan en robot vara...

Här har vi våra kreatörer Sanna och Aia med teamet från ABB, Andreas, Jan och Axel som tillsammans kommer att göra utställningen Robot Rendezvous

No comments: