Thursday, November 26, 2009

Julskål! hos Orrefors & Kosta Boda

Nu är det äntligen dags för alla julaktiviteter. Det började hos Orrefors/Kosta Boda på Birger Jarlsgatan 15 i Stockholm. Jag älskar verkligen julen och kan inte få nog av glögg och pepparkakor...

Trendgruppen hade hjälpt Orrefors/Kosta Boda med eventet och så här glad såg Stefan Nilsson från Trendgruppen ut när han tog emot alla gästerna.
Det bjöds på Juldukningar med saker från företaget. Den här dukningen hade Adam Tensta gjort

Dom här underbara glasen designade av Ernst Billgren skulle jag vilja ha. Det finns flera olika djur som kommer upp ur botten.
Ledsen för ljuset i bilden, men dukningen är gjord av Fredrik Eriksson, känd kock.

Här har vi Frida Berglunds dukade bord. Frida är känd bloggare fd Husmusen nu tror jag hon bloggar under Trendenser istället

Sanna Gebeyehu, Rekostylisterna träffade Dick Lundgren från Men at Work

Sylvie Kjellin och Ann-Charlotte Jönsson, Stockholm visitors board

Cecilia minglade tillsammans med sin kollega Pontus Silfverstolpe från Åmells Konsthandel (som ligger mittimot på Birger Jarlsgatan 14). Pontus är också Antikdeckare i TV4+. Här tillsammans med min kollega Kajsa Falck-Torlegård från Stockholmsmässan.

Charlotte Pettersson och Per Wennberg från inredningsmagasinet Sköna hem

Lotta och Jan Rundgren, jag väljer att kalla honom kreatör för Jan gör och kan allt.

No comments: